Ekonomi

PayPal hisseleri küçük işletmeler için Reklam Yöneticisi’ni duyurduktan sonra yükseldi

Investing.com — PayPal Holdings (NASDAQ:PYPL) hisseleri, şirketin küçük işletmelerin çevrimiçi trafiklerini perakende medya reklamcılığı yoluyla paraya çevirmelerine olanak tanıyacak yeni bir platform olan PayPal Ads Manager’ı duyurmasının ardından Salı günü yüzde 5 yükseldi.

Amerika Birleşik Devletleri’nde 2026 yılının başlarında piyasaya sürülecek olan ve ardından İngiltere ve Almanya’da kullanıma sunulacak yeni hizmet, küçük işletmelerin mevcut mağaza trafiklerinden gelir elde etmelerini sağlayarak perakende medya ağlarını demokratikleştirmeyi amaçlıyor. Platform, tüccarlara dakikalar içinde bir SDK entegre etme ve teknik uzmanlık veya minimum taahhüt gerektirmeden web sitelerinde reklam göstermeye başlama imkanı sunacak.

PayPal’ın girişimi, 200’den fazla küresel pazarda ödeme hizmetlerini kullanan on milyonlarca küçük işletmeyi hedefliyor. Şirket, küçük işletmelerin ABD’deki tüm işletmelerin yüzde 99,9’unu temsil ettiğini vurgulayarak, yeni hizmetin potansiyel olarak milyarlarca yeni reklam gösterimi yaratabileceğini belirtti.

Ads Manager, reklamverenlerin tarama geçmişi yerine gerçek satın alma davranışına dayalı olarak tüketicilere ulaşmalarına yardımcı olmak için PayPal’ın işlem verilerinden ve tüccarlar arası satın alma bilgilerinden yararlanacak. Küçük işletmeler, sitelerinde hangi tür reklamverenlerin görüneceğine ilişkin tercihler belirleyebilecek ve mevcut PayPal Tüccar Portalı üzerinden performansı izleyebilecek.

Salı günkü kazançlara rağmen, PayPal hissesi bu yıl genel piyasanın altında performans gösterdi ve yılbaşından bu yana yüzde 15 düştü.

Bu makale yapay zekanın desteğiyle oluşturulmuş, çevrilmiş ve bir editör tarafından incelenmiştir. Daha fazla bilgi için Şart ve Koşullar bölümümüze bakın.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu